poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Jest dobrze, czy nie?^^

Ponowne "Siemka!" od Waszej eM.

Pewien facet do nas dołączył. 
Jest nim Next. Tak na prawdę to Szymon, ale trzeba było jakiejś ksywki.

Spytacie zapewne, jak to możliwe? 
Nijak. Pamiętacie taką notkę? LINK
Pisałam tam takie cóś:

"nie można dołączyć do naszej paczki, jeśli nie znacie nas w realu i jeśli nie pochodzicie z szczytnego grona parchów podhalańskich"

Więc. Next NALEŻY do naszej okolicy oraz jest parchem podhalańskim.
Dlatego też został jednym z naszych członków parchawej spółki ludzi, których łączy muzyka.
Hem... Poza tym... Jakieś newsy...

S.R.U. (Spółka Rzeczpospolitańskich Ułomków)

Poza tym od wczoraj nic się nie zmieniło ;]
 

Robię się upierdliwa xDe

Siemka!

Jak widać, jeszcze nie przypomnieliśmy sobie hasła do Bloggera, tak więc tylko ja tera piszę.
Jak to zwykle bywa, piszę w jakimś celu...
Buahahaha
Jednak nie.
Bo piszę z nudów.
Na serio!
Nie mam co robić. 
Cóż... Co napisać? Ciąg dalszy "wypracowania"?
Tjam. Robię pojedynek. "Parch vs. Skate". Co wy na to?

PARCH:
  1. Pije piwo
  2. Pali jointy
  3. W dupie ma pośpiech
  4. Ubiera się byle jak
  5. Wie lepiej
  6. Słucha 3ODY KRU
SKATE:
  1. Pije colę
  2. Pali papierosy
  3. Śpieszy się
  4. Ubiera się wg. stylu
  5. Nie uczy się
  6. Słucha Peji