poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Robię się upierdliwa xDe

Siemka!

Jak widać, jeszcze nie przypomnieliśmy sobie hasła do Bloggera, tak więc tylko ja tera piszę.
Jak to zwykle bywa, piszę w jakimś celu...
Buahahaha
Jednak nie.
Bo piszę z nudów.
Na serio!
Nie mam co robić. 
Cóż... Co napisać? Ciąg dalszy "wypracowania"?
Tjam. Robię pojedynek. "Parch vs. Skate". Co wy na to?

PARCH:
  1. Pije piwo
  2. Pali jointy
  3. W dupie ma pośpiech
  4. Ubiera się byle jak
  5. Wie lepiej
  6. Słucha 3ODY KRU
SKATE:
  1. Pije colę
  2. Pali papierosy
  3. Śpieszy się
  4. Ubiera się wg. stylu
  5. Nie uczy się
  6. Słucha Peji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz